سوالات آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 94

سوالات آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 94ی

سوالات آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 94

سوالات آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 94ی

استخدام سازمان آتش نشانی سال ۹۳ (خبر جدید)

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ

خبر ۸ آبان ۹۳: ۴۰۰نفر به زودی در آتش نشانی استخدام می شوند

معاون منابع انسانی شهرداری تهران اعلام کرد : با توجه به تاسیس پنج ایستگاه جدید آتش نشانی و نیاز به توسعه ایستگاه‌ها، مجوز جذب ۴۰۰ نفر در آتش نشانی صادر شده که بزودی آگهی آن در روزنامه‌ها اعلام می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،محمدعلی داریانی با اعلام خبر فوق و با ابراز خرسندی از به نتیجه رساندن موضوع فوق العاده کار سخت و زیان آور نیروهای آتش نشانی گفت: اگر اعتبارات در سال جاری تامین شود این رقم به حقوق نیروها و بازنشسته‌ها اضافه می شود و در غیر این صورت با تامین بودجه در سال آینده این فوق العاده به نیروها تعلق می گیرد.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران در خصوص وضعیت جذب نیروها نیز اظهارکرد: در شهرداری تهران برنامه جذب نیروی جدید نداریم و این در حالی است که هیچ گونه برنامه ای برای تعدیل نیروها نیز وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: کلیه نیروهای قراردادی و رسمی تابع قوانین مقررات کار و استخدام شهرداری تهران بیمه هستند و تمام تسهیلات قانونی برای آنها اجرا می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی